+ Reply to Thread
Results 1 to 2 of 2

Formules doorkopiėren

  1. #1
    Arnold
    Guest

    Formules doorkopiėren

    Hallo,

    In een dataveld dat via een ODBC koppeling wordt ge-updated, wil ik een
    formule plaatsen in een hele kolom. Als nu via de koppeling extra rijen
    worden toegevoegd, is die formule voor deze velden niet aanwezig. Is er een
    manier om telkens als er een rij wordt toegevoegd, de betreffende formule
    automatisch te kopieren ?

    Voor alle duidelijkheid:
    A1, A2, A3 staat data
    B1, B2, B3 staat dezelfde formule welke is gerelateerd aan de A kolom, dus
    bijv A1*1,5 en A2*1,5 o.i.d..
    Als A4 wordt toegevoegd, of ergens anders data wordt tussengevoegd, wil ik
    dat B4 ook vanzelf de opvolgende formule krijgt die in A1,2 en 3 staat.

    bedankt,
    Arnold

  2. #2
    Niek Otten
    Guest

    Re: Formules doorkopiėren

    Hi Arno,

    Post your message in

    microsoft.public.nl.office.excel

    --
    Kind regards,

    Niek Otten

    "Arnold" <Arnolddegreef@quicknetpuntnl> wrote in message
    news:%[email protected]...
> [...]
    > dat B4 ook vanzelf de opvolgende formule krijgt die in A1,2 en 3 staat.

+ Reply to Thread

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 RC 1